SAL7709, Act: R°205.4-V°205.1 (68 of 184)
Search Act
previous | next
Act R°205.4-V°205.1  
Act
Date: 1410-01-20

Transcription

2020-04-29 by xavier delacourt
Ite(m) cont sij allen liede(n) dat gheert va(n) birghen va(n) leefdale es come(n) in/
jegew(or)dich(eit) d(er) scepen(en) va(n) lov(en) en(de) heeft ghenome(n) en(de) bekent dat hi genome(n)/
heeft va(n) katline(n) die wilen wijf was gheerts wilen gheylinc en(de) va(n)/
ja(n)ne hoe(re)n sone vii boend(er) en(de) een dachmael en(de) vijf roede(n) [wynnents] lants gelege(n)/
inde p(ro)chie va(n) leefdale gelijc datse hem ald(aer) bewijst sijn in alrehande(n)/
stucken Te houde(n) te hebbe(n) en(de) te wy(n)nen va(n) half meye naest leden ene(n)/
t(er)mijn va(n) vi jae(re)n lang deen nae dand(er) d(aer) nae staph(ans) volg(ende) elx jaers/
dae(re)n bi(n)ne(n) o(m)me vi mudde en(de) derdalf mol(evate) rox goet en(de) payabel d(er)/
maete(n) va(n) lov(en) met wa(n)ne en(de) met veede(re)n wel bereyt te s(ente) andr(ies)/
misse apost(els) te betalen en(de) te lov(en) te leve(re)n alle jae(re) de(n) vors(creven) t(er)mijn duer(ende)/
en(de) telke(n) t(er)mine als vervolgde schout Ende es vorw(er)de dat de vors(creven)/
wy(n)ne de vors(creven) lande laete(n) sal [besaeyt en(de) gewo(n)nen] ten eynde vande(n) vors(creven) t(er)mine alsoe hise/
vant te meye naest lede(n) doen hise aenverde te wete(n) den wynt(er) art/
besaeyt met wynt(er) coerne op iiii voeren den evene(n) art besaeyt op op/
ii voe(r)en en(de) de brake eens o(m)me gedaen
//
Voerts es vorw(er)de dat de vors(creven) wy(n)ne bi(n)ne(n) den vors(creven) t(er)mine de twee/
dghedeelte va(n)de(n) vors(creven) lande eens ov(er)meste(n) sal wael en(de) custb(er)lec/
En(de) h(ier) af es borge des vors(creven) gheerts als p(ri)ncipael sculde(re) en(de) elc [ongesund(er)t en(de) ongesch(eiden) en(de) elc voe(r) al] woute(r) va(n) hondsb(er)ge va(n) be olmendale welke(n) borge(n) de vors(creven)/
gheert h(ier) af geloeft heeft scadeloes tontheffe(n) borch(oven) borch(oven)/
ja(nuarii) xx
ContributorsGreet Stevens
Moderated byGreet Stevens
Last update: 2017-03-08 by Xavier Delacourt